štvrtok 6. septembra 2012

Elisa Nalin- kráľovná street stylu


Elisu Nalin  som objavila v období, keď som nosila peroxidové krátke vlasy a o stylingu som mala len hmlisté predstavy. Teraz sa vraciam ku svojej prirodzenej farbe a ku všetkému, čo mi je prirodzené.Elisa  ma totiž utvrdila v tom, že človek sa mení... a keď raz dospeje, dospeje aj štýlovo. Všetko je to o neustálom sebapoznávaní.
Elisa  je talianka a svoje prirodzené umelecké cítenie doladila štúdiom designu v Miláne. Neskôr sa stala kreatívnou riaditeľkou Samsonite obuvi, kde začala jej posadnutosť topánkami. 
S rozhodnutím vymeniť Taliansko za Paríž, prišlo aj rozhodnutie zmeniť farbu vlasov. Ako sama tvrdí, vycítila, že peroxidová silver blond bude lepšie sedieť k jej "funny" outfitom vyskladaným prevažne z vintage kusov a značiek Dries van Noten a Christian Louboutin.



Ako stylistka spolupracuje s Vogue NipponDazed and Confused 
SessunBennettonLa Perla a Le Bonmarché.