streda 23. apríla 2014

Dress code, ktorý zachraňuje životy

O tom, že móda nie je len zábavkou, ktorá slúži na porovnávanie si obnosu peňaženky, vás presviedčam už viac ako 2 roky.
Ak sa mi to nepodarilo doteraz, tak týmto postom by sme si mohli začať rozumieť.

Móda je neskutočne komplexný pojem, ktorý zasahuje do všetkých oblastí života. Všetky oblasti života predsa súvisia s človekom. A človek je spoločný menovateľ módy. Niekedy v nej vystupuje ako tvorca, niekedy ako spotrebiteľ.

My sme jej spotrebitelia, ale málokto si za celý život prečíta návod na obsluhu.
Návod na obsluhu sa volá dress code. Ten súvisí so základnou a tisíckrát opakovanou frázou: "Dôležitá je PRÍLEŽITOSŤ, na ktorú sa obliekame."

Dnes som si pobehala po nemocnici. Najskôr som sa obrátila na pani v bielom, bola to sestrička. Potom som sa pýtala ďalej, bola to upratovačka. Nakoniec som sa dopracovala k tretej osobe v bielom, bola to doktorka. Total white look mali na sebe všetky. Tri rozdielne funkcie, tri rozdielne pozície, jedna uniforma. Tri minúty, pokiaľ som sa dopracovala k lekárovi. Tri minúty, ktoré môžu niekomu zachrániť život.

Žeby tie dress cody neboli až taká kravina?

Krásny večer všetkým,
Lubica - Lubitsa Styling
PS: A tá mini košeľová uniforma, ktorú mala jedna zo sestier na sebe, tak nad tou som si nepovzdychla len ja, ale aj prísediace opačné pohlavie... Žiaľ, nebola som v stave fotiť:/