piatok 17. januára 2014

Gentlemen´s Friday: Teória páva



Milý moji gentlemani každého veku. Nastal čas, aby sme sa pozreli na to, prečo ste stratili túžbu vyzerať dobre.

Začnem filmom Černí Baroni, ktorým som sa utvrdila v tom, že vám, miláčikovia, chýba povinný vojenský výcvik. Určite súhlasíte, že by to zabrzdilo vašu stúpajúcu hladinu estrogénu. Prečo takto kruto? Pretože v správaní, ale aj v móde (vidíte, ako je to prepojené?) ste nabrali zvláštny smer. Žiadna konotácia s homosexuálmi prosím!  

Na druhej strane ste tu vy, ktorý máte síce hladinu hormónov úplne v poriadku, ale to správanie a vystupovanie... rovnako sa odráža v tom, čo na seba "hodíte".

Prečo teda nemá súčasný muž záujem vyzerať dobre? Moji klienti ma uistili v nasledovných príčinách:

1. Ženy nevyžadujú od mužov, aby sa prezentovali ako gentlemani, pretože samotné ženy nie sú dámami. Veľký problém, veľká pravda. Je to tak nejak zacyklené. A pokiaľ to jedna strana neprelomí, bude to tak navždy.

2. Lenivosť.
Pri súčasných možnostiach dostať sa rýchlo a jednoducho ku kvalitným kúskom, je vaša lenivosť čoraz menej tolerovateľná.

3. Žiadna výchova k úcte k okoliu a k sebe samému.
Sú vôbec ešte rodičia, ktorí učia svojich synov vyčistiť si topánky, obliecť sa slušne do školy (tá je jeho zamestnaním) a ktorí opakujú mantru "šaty robia človeka"? Nie sme tu skôr všetci bez ohľadu na vek v "chilliku"?


Teória páva.
Moja kolegyňa Gracie Opulanza, ktorá monitoruje britskú spoločnosť z pohľadu štýlu, má jednu výbornú teóriu.
Teória páva hovorí o tom, že ak pán Boh venoval čas tomu, aby stvoril páva ako štandard krásy pre svoj druh, tak by sa aj muž mal zamyslieť nad svojim výzorom a byť štandardom pre svoj druh.

Ja ďakujem všetkým pávom, ktorý ma v živote obklopujú a pomáhajú mi uistiť vás v tom, že sa môžete stať tým, kým chcete. V osobnom aj profesionálnom živote. Z veľkej miery práve prostredníctvom vášho výzoru.

Lubica - Lubitsa Styling



                      : http://www.menstylefashion.com/